Tuesday, May 19, 2009

comeback.............:)

wah.....lme giler aku x tlis kt cni...
yela bnyk mslh n kje nk settle kn....

hmm...actually aku lpe password aku ari2
sbb 2 la aku x tlis
heheheehehe

pastu td bru aku teringt blek....
oh ye....
skunk life aku ok...
aku nga cuti sem...

hmm.,ingt nk cr kje part-time....
tp xdpt2 ag...
huh...

alamak
da la

No comments:

Post a Comment